واردات بیلت به ترکیه افزایش یافت
نوشته شده توسط : hamiransteel

طبق گزارش های منتشر شده از سوی بازار های قراضه و بیلت ترکیه، شاهد ثبات قیمت میلگرد ها بوده ایم. همچنین بهای قراضه نیز در این کشور افزایش داشته است. با وجود این موارد، عرضه کنندگان بیلت خارجی و داخلی ترکیه، اقدام به دادن تخفیفات بیشتری کرده اند.این طور که از شواهد پیداست، عرضه کردن بیلت به ترکیه، داوطلب های زیادی پیدا کرده است. کشور های زیادی تمایل دارند تا بیلت خود را به این کشور وارد کنند.

به همین جهت، علاوه بر ایران و کشور های حوزه سی آی اس، از چندین کشور دیگر نیز پیشنهاد واردات بیلت به ترکیه داده شده است. در حال حاضر شاهد کاهش قیمت بیلت وارداتی به ترکیه هستیم. بهای بیلت های وارداتی در این کشور حدود 10 دلار افت داشته است و قیمت کنونی آن، 490 تا 495 دلار در هر تن سی اف آر می باشد.

لازم به ذکر است که قیمت بیلت وارداتی ایران نیز حدود 490 دلار در هر تن سی اف آر بود که باز هم بدون مشتری ماند. در حال حاضر نیز اطلاعاتی در مورد خرید بیلت ترکیه از برزیل وجود دارد که این محموله بزرگ حدود 475 دلار در هر تن سی اف آر می باشد؛ اما همچنان منابع رسمی این اطلاعات تائید نکرده اند.

به نظر می رسد که فعالان بازار قصد دارند تا افت قیمت ها در بازار بیلت ترکیه همچنان ادامه دهند تا بتوانند توازن لازم را میان بیلت و قراضه برقرار کنند.

برای مشاهده متن خبر اصلی کلیک کنید

برای عضویت در کانال تلگرام فولاد حامیران کلیک کنید.





:: بازدید از این مطلب : 2
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 14 آبان 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: